V letech 2006 až 2010 jsme pro síť prodejen elektra Electro World zpracovali množství vizuálních výstupů.

Postupně jsme vytvořili:

  • Rozsáhlý grafický manuál pro tvorbu produktových letáků prodejce elektroproduktů Electro World. A to ve verzi pro týdenní letáky a také měsíční letáky s modifikovanou nabídkou. Manuál byl vytvořen v české a anglické jazykové verzi a sloužil pro tvorbu letáků v Česku, Polsku a Maďarsku, případně i dalších státech Evropy.
    Jako základ jsme vytvořili 15stránkový manuál pro tvorbu základních elementů, produktových bloků, tematických stran, sponzorských stran i celých běžných stran produktových letáků. Tyto letáky byly tištěny s variabilním počtem stran podle potřeby ve formátu A2.
  • Předlohu vkládaných produktových letáků jednotlivých výrobců, které byly obvykle ve formátu A3 a vkládali se do větších obecných letáků.
  • Supervizi nad konkrétními letáky vytvořenými podle našeho manuálu v jednotlivých zemích, které jsme průběžně připomínkovali.
  • Předlohy produktových a akčních ikon pro letáky, inzerce, outdoor a TV spoty
  • Předlohy akčních nabídkových bloků letáků
  • Vánoční vizuály pro řadu formátů a užití
  • Image plakáty
  • Předlohy pro vytváření produktového outdooru
  • Předlohy pro vytváření produktových inzercí
  • Návrhy akčních brandingů prostředků MHD pro otevření nové prodejny

Pro agenturu S.E.N.