V letech 2006 až 2010 jsme pro výrobce domů RD Rýmařov připravili celou kampaň.
Začali jsme vytvořením vizuálních standardů kampaně a ty nadále rozvíjeli všech typech výstupů.
Ať už tištěných, nebo elektronických.

Hlavním stavebním kamenem vizuálního stylu byla segmentová skládačka.
Stejně jako se domy tohoto výrobce do výsledné podoby skládají z jednotlivých komponent, i naše vizuály se skládaly z více částí.
Jako primární barvu jsme vybrali šedou doplněnou o akcenty oranžové. Obě vycházely z barevnosti stávajícího loga klienta.
Dále jsme definovali i barevnost jednotlivých produktových řad, která následně přehledně odlišovala tyto skupiny domů v tiskovinách nebo třeba i na webu.

Postupně jsme pro RDR připravili:

  • Základní návrhy vizuálů pro inzerce a plakáty
  • Definice základních standardů vizuálních výstupů v rámci kampaně
  • Postprodukci všech dodaných fotografií domů
  • Půdorysy všech domů ve vektorové podobě, které se dále používaly v letácích, katalozích, produktových inzercích, webu…
  • Kompletní produktový katalog, postupně v českém, německém a polském jazyce
  • Několik produktových letáků, od jednoduchých, na jednotlivé produkty, až po souhrnné skládací
  • Ceníky
  • Několik inzertních kampaní, imageových i produktových, vč. inzercí regionálních prodejců a akčních inzercí
  • Celé řešení webu, včetně vytvoření úplné struktury webu s kompletní produktovou nabídkou až po technické specifikace každého domu
  • Řadu pozvánek na různé akce
  • Merkantilní tiskoviny
  • Několik motivů plakátů
  • Power Point prezentaci
  • Plachty na výstavní stánek pro ForArch
  • Mnoho typů nálepek
  • Polepy firemních dodávek
  • Předávací box pro nové majitele domu
  • Animovaný spot pro TV sponzoring počasí v ČT, 10 vteřin
  • On-line reklamní bannery pro weby
  • Rollupy
  • POS materiály
  • Produktové billboardy
  • Polepy na CD nebo DVD
  • Speciální desky na produktové letáky, CD nebo DVD a vizitky
  • Mnoho typů bannerů a cedulí na domy
  • NovoročenkyA mnoho dalších.

    Pro agenturu Mediapark.