V letech 2006 až 2010 jsme pro výrobce domů RD Rýmařov připravili celou kampaň.
Začali jsme vytvořením vizuálních standardů kampaně a ty nadále rozvíjeli všech typech výstupů.
Ať už tištěných, nebo elektronických.
Hlavním stavebním kamenem vizuálního stylu byla segmentová skládačka.
Stejně jako se domy tohoto výrobce do výsledné podoby skládají z jednotlivých komponent, i naše vizuály se skládaly z více částí.
Jako primární barvu jsme vybrali šedou doplněnou o akcenty oranžové. Obě vycházely z barevnosti stávajícího loga klienta.
Dále jsme definovali i barevnost jednotlivých produktových řad, která následně přehledně odlišovala tyto skupiny domů v tiskovinách nebo třeba i na webu.
Postupně jsme pro RDR připravili:
- Základní návrhy vizuálů pro inzerce a plakáty
- Definice základních standardů vizuálních výstupů v rámci kampaně
- Postprodukci všech dodaných fotografií domů
- Půdorysy všech domů ve vektorové podobě, které se dále používaly v letácích, katalozích, produktových inzercích, webu…
- Kompletní produktový katalog, postupně v českém, německém a polském jazyce
- Několik produktových letáků, od jednoduchých, na jednotlivé produkty, až po souhrnné skládací
- Ceníky
- Několik inzertních kampaní, imageových i produktových, vč. inzercí regionálních prodejců a akčních inzercí
- Celé řešení webu, včetně vytvoření úplné struktury webu s kompletní produktovou nabídkou až po technické specifikace každého domu
- Řadu pozvánek na různé akce
- Merkantilní tiskoviny
- Několik motivů plakátů
- Power Point prezentaci
- Plachty na výstavní stánek pro ForArch
- Mnoho typů nálepek
- Polepy firemních dodávek
- Předávací box pro nové majitele domu
- Animovaný spot pro TV sponzoring počasí v ČT, 10 vteřin
- On-line reklamní bannery pro weby
- Rollupy
- POS materiály
- Produktové billboardy
- Polepy na CD nebo DVD
- Speciální desky na produktové letáky, CD nebo DVD a vizitky
- Mnoho typů bannerů a cedulí na domy
- NovoročenkyA mnoho dalších.
Pro agenturu Mediapark.