Pro výstavu Alfons MUCHA: Ivan LENDL jsme připravovali nejprve celou kampaň propagace výstavy a následně řadu dalších výstupů.

Jednalo se o naší zatím nejrozsáhlejší kampaň, na které jsme pracovali postupně více než rok.

Tato výstava se stala nejnavštěvovanější výstavou v historii ČR.

V rámci kampaně jsme připravili:

  • supervizi fotografování děl A. Muchy (foto: Radovan Šubín)
  • postprodukci fotografií děl s barevnými korekcemi
  • vzorky materiálů a testovací tisky pro zakázkový digitální tisk plakátů
  • kompletní přehled děl se specifikací
  • posprodukce vybraných fotografií děl pro reklamní účely a kampaň
  • zaváděcí outdoorovou kampaň s řadou motivů, jazykových verzí, formátů
  • další rozšířené verze loga výstavy
  • brožuru pro potencionální partnery výstavy
  • šablonu pro elektronickou prezentaci výstavy partnerům
  • mediapack – podklady pro média
  • obrazové podklady pro knihu o výstavě
  • internetovou stránku výstavy
  • pokračovací outdoorovou kampaň s řadou motivů a formátů
  • billboardy pro partnery výstavy
  • inzertní kampaň s řadou motivů a formátů
  • on-line bannery pro české i zahraniční internetové reklamní sítě
  • několik variant letáků pro turisty, cestovní kanceláře, hotely, v několika jazykových mutacích
  • vzhled dotisku vstupenek výstavy
  • plakáty, bannery, navigační plachty a panely
  • pozvánky na vernisáž a tiskové konference v tištěné a elektronické verzi
  • metodický list a pozvánky pro školy
  • potisk USB karet
  • celou řadu předmětů s tematikou děl A. Muchy určených k prodeji
    – podklady pro zakázkový tisk plakátů v původní velikosti, přelepky na tubuy pro plakáty
    – rollupy s přehledem děl k zakázkovému tisku a návodem na objednání
    – podklady pro potisk luxusních hedvábných šátků (řada motivů a rozměrů), krabičky na šátky
    – podklady pro tisk plakátů na plátno v rámu
    – certifikáty k vybraným prodejním předmětům
    – pohlednice, 4 motivy
    – podklady pro potsik šálků a podšálků
    – omalovánky pro děti
    – odznaky a placky
    – odnosné papírové tašky na zakoupené předměty
    – razítko prodejního stánku
    – osmistránkový skládací leták pro každého návštěvníka výstavy v 5 jazykových mutacích
    – katalog všech plakátů pro zakázkový tisk
    – internetový e-shop pro českou i zahraniční klientelu

U velké části merchandisingu výstavy jsme zajištovali i kompletní produkci.

(Původní logo a základní koncept outdooru – Dynamo Design)