Pro výstavu Alfons MUCHA: Ivan LENDL jsme připravovali nejprve celou kampaň propagace výstavy a následně řadu dalších výstupů.
Jednalo se o naší zatím nejrozsáhlejší kampaň, na které jsme pracovali postupně více než rok.
Tato výstava se stala nejnavštěvovanější výstavou v historii ČR.
V rámci kampaně jsme připravili:
- supervizi fotografování děl A. Muchy (foto: Radovan Šubín)
- postprodukci fotografií děl s barevnými korekcemi
- vzorky materiálů a testovací tisky pro zakázkový digitální tisk plakátů
- kompletní přehled děl se specifikací
- posprodukce vybraných fotografií děl pro reklamní účely a kampaň
- zaváděcí outdoorovou kampaň s řadou motivů, jazykových verzí, formátů
- další rozšířené verze loga výstavy
- brožuru pro potencionální partnery výstavy
- šablonu pro elektronickou prezentaci výstavy partnerům
- mediapack – podklady pro média
- obrazové podklady pro knihu o výstavě
- internetovou stránku výstavy
- pokračovací outdoorovou kampaň s řadou motivů a formátů
- billboardy pro partnery výstavy
- inzertní kampaň s řadou motivů a formátů
- on-line bannery pro české i zahraniční internetové reklamní sítě
- několik variant letáků pro turisty, cestovní kanceláře, hotely, v několika jazykových mutacích
- vzhled dotisku vstupenek výstavy
- plakáty, bannery, navigační plachty a panely
- pozvánky na vernisáž a tiskové konference v tištěné a elektronické verzi
- metodický list a pozvánky pro školy
- potisk USB karet
- celou řadu předmětů s tematikou děl A. Muchy určených k prodeji
– podklady pro zakázkový tisk plakátů v původní velikosti, přelepky na tubuy pro plakáty
– rollupy s přehledem děl k zakázkovému tisku a návodem na objednání
– podklady pro potisk luxusních hedvábných šátků (řada motivů a rozměrů), krabičky na šátky
– podklady pro tisk plakátů na plátno v rámu
– certifikáty k vybraným prodejním předmětům
– pohlednice, 4 motivy
– podklady pro potsik šálků a podšálků
– omalovánky pro děti
– odznaky a placky
– odnosné papírové tašky na zakoupené předměty
– razítko prodejního stánku
– osmistránkový skládací leták pro každého návštěvníka výstavy v 5 jazykových mutacích
– katalog všech plakátů pro zakázkový tisk
– internetový e-shop pro českou i zahraniční klientelu
U velké části merchandisingu výstavy jsme zajištovali i kompletní produkci.
(Původní logo a základní koncept outdooru – Dynamo Design)